Kép

Kép

Kategóriák

2013. május 3., péntek

GOMBÁS CSIRKECOMBOK MEDVEHAGYMÁS RIGATE-VEL


Imádom a gombát és a csirke alsó combokat, így ma, ezt a kettőt párosítottam össze. Lássuk hogy készítem én....
Hozzávalók 2 személyre:
  • 6 db csirke alsó comb 
  • 8 db csiperkegomba
  • 50 gramm vaj
  • 1 fej vöröshagyma
  • só, bors
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 csokor petrezselyemzöld
  • 1 szál rozmaring
  • 2 dl víz
  • 1 dl tejszín
  • 1 dl fehérbor
  • kevés liszt
A tésztához:
Elkészítés:

A csirkecombokról lehúztam a bőrt, sóztam, borsoztam, majd egyesével lisztbe forgattam és a felforrósított vajon, minden oldalukat szép pirosra sütöttem.


A visszamaradt vajban megpároltam az apró kockákra vágott hagymát, majd hozzáadtam a vastagabb szeletekre vágott gombát, préselt fokhagymát, rozmaringot, apróra vágott petrezselyemzöldet, egy kis borsot, megsóztam és fedő alatt pár percig, míg a gomba össze nem esett, sütöttem. Visszatettem a csirkecombokat a gombás szaftba, öntöttem rá 2 dl vizet és fedő alatt tovább pároltam. Amikor a vizet elfőtte, hozzáöntöttem a bort és készre főztem. A végén belekevertem a tejszínt is és összeforraltam.
A tésztát bő, sós vízben puhára főztem, majd amikor elkészült, összekevertem a felforrósított medvehagyma krémmel. A kettőt együtt tálaltam.



Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése