Kép

Kép

Kategóriák

2014. január 14., kedd

PALACSINTA


Az idei év az egészség jegyében zajlik.... Tegnap egy internetes oldalon, itt, egy nagyon érdekes receptre bukkantam. El is döntöttem hogy ma reggel ezzel kezdek és kipróbálom, legfeljebb mást eszek reggelire ha nem sikerül! :) Nos, fantasztikus! A fotó kedvéért tettem rá cukormentes lekvárt és édesítőt, ám nyugodtan elhagyhatjuk róla, mert önmagában is elég édes.... 5 perc alatt megvan, és a gyerekek is imádni fogják!

Hozzávalók 1 személyre:
  • 1 nem túl érett banán
  • 2 egész tojás
  • kókuszzsír a sütéshez

A banánt felkarikáztam, ráütöttem a tojást és botmixerrel egynemű masszává turmixoltam. Lehet beletenni egy kis fahéjat is, én ezt most kihagytam. Fontos hogy takarékon süssük! Tehát egy serpenyőt feltettem takaréklángra, tettem bele kókuszzsírt, majd mikor elég meleg volt a bögréből tenyérnyi masszát öntöttem bele. Nem piszkáljuk, hagyjuk amíg azt látjuk hogy kezd pirosodni az alja. Ha megrázzuk a serpenyőt szépen elválik, tehát tényleg könnyű sütni! Ekkor megfordítjuk egy lapát segítségével és a másik oldalát is sütjük pár pillanatig. Ebből az adagból nekem 9 darab tenyérnyi palacsintácska lett, amit kedvünk szerint tálalhatunk.


Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése